پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119868
زمان تکميل فاز اول ۳G همراه اول
تاریخ انتشار : 1393/09/29 10:11:29
نمایش : 1142
مديرعامل همراه اول با اعلام آخرين وضعيت ارتقاي شبکه اين اپراتور به نسل ۳ و بالاتر گفت: تا پايان دي‌ماه فاز اول و برنامه نصب ۹۰۰ سايت ۳G تکميل مي‌شود و از بهمن‌ماه فاز ۲ توسعه را آغاز مي‌کنيم، اما عليرغم نصب همزمان سايت‌هاي ۳G و ۴G راه‌اندازي نسل ۴ پس از راه‌اندازي کامل ۳G انجام خواهد شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، وحيد صدوقي اظهار داشت: اولويت همراه اول در راه‌اندازي نسل ۳ تلفن همراه است. اين اپراتور بيش از ۶۰ ميليون مشترک دارد و با انتقال بخشي از مشترکان از نسل ۲ به نسل ۳ که خدمات مکالمه و ديتا را از اين پس در نسل ۳ دريافت خواهند کرد بايد آموزش‌هاي لازم براي استفاده صحيح از اين نسل به مشترکان داده شود.

مديرعامل همراه اول افزود: پس از راه‌اندازي کامل نصب ۳ نسل ۴ اين اپراتور راه‌اندازي خواهد شد.

وي ادامه داد: برنامه همراه اول براي نسل ۹۰۰ سايت تا پايان دي ماه تکميل مي‌شود و در بهمن ۹۳ با تکميل فاز يک فاز ۲ توسعه براي نصب سايت‌هاي نسل ۳ در اين اپراتور آغاز خواهد شد.

وي با بيان اينکه نصب سايت‌هاي نسل ۴ همزمان با نصب سايت‌هاي نسل ۳ در ۱۵ شهر آغاز شده گفت: اما راه‌اندازي نسل ۴ بعد از راه‌اندازي کامل نسل ۳ خواهد بود.
 
کد مطلب: 590 پ
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html